Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

23/07/2015 09:37 #3461 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους καλούς μου φίλους :XXsunsmile:

Λυπάμαι αλλά θα σας εγκαταλείψω :bye:
από αύριο και για τις επόμενες 24 ημέρες θα είμαι στη θάλασσα. !boat#
Θα πεθάνω στην ξαπλώστρα :beach:
και στο ψάρεμα. !smileys-fis
Θα αδειάσει το μυαλό μου, δεν θα σκέπτομαι τίποτα , δεν θα με απασχολεί τίποτα :yahoo:

Εύχομαι σε όλους να έχουν καλές διακοπές, ήρεμες , ξεκούραστες και με πολύ ψάρεμα, για τα ψάρια θα το αποφασίσει η θάλασσα !pecheur2#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), ΘΑΝΟΣ, Φώτης Σαρρηγεωργίου, Τζαβαρας Δημητρης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2015 09:59 #3462 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλα να περασειs αγαπητε Γιάννη!Εύχομαι ότι καλύτερο!!!Με το καλό να γυρίσειs κοντά μαs.Μη βιαστείs όμωs...χαχαχαχααχαχα
Χαιρετισμούs στην οικογένεια!!! :bye: :give_rose: !mauvaisepec !pecher2# !smileys-fis :XXsunsmile: !boat# !boat_smiley :fish: :fish1: :lazy: !divingsmile

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2015 11:02 #3463 από ΜΙΧΑΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΙΧΑΛΗΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα στην παρεα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2015 11:35 #3464 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιαννης Βερριοπουλος έγραψε: Καλημέρα σε όλους τους καλούς μου φίλους :XXsunsmile:

Λυπάμαι αλλά θα σας εγκαταλείψω :bye:
από αύριο και για τις επόμενες 24 ημέρες θα είμαι στη θάλασσα. !boat#
Θα πεθάνω στην ξαπλώστρα :beach:
και στο ψάρεμα. !smileys-fis
Θα αδειάσει το μυαλό μου, δεν θα σκέπτομαι τίποτα , δεν θα με απασχολεί τίποτα :yahoo:

Εύχομαι σε όλους να έχουν καλές διακοπές, ήρεμες , ξεκούραστες και με πολύ ψάρεμα, για τα ψάρια θα το αποφασίσει η θάλασσα !pecheur2#


Kαλα να περασεις Γιαννη. :good:
Τις τελειες διακοπες. :beach: :lazy: !smileys-fis
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2015 13:49 #3465 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα παιδιά! :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2015 14:03 #3466 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Γεια σας ψαραδες!!!

Το συνημμένο αρχείο σοδα.jpg δε βρέθηκε


Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2015 17:06 #3467 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα φιλαρακια.
Βοριας και σημερα που κανει απαγορευτικο το ψαρεμα αλλα ριχνει την θερμικρασια σε ανεκτα επιπεδα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2015 19:02 #3468 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα συνψαραδες και μη.δυνατοι ανεμοι και σημερα,μεχρι 29 κομβους φτασαμε,τουτεστιν κοντα στα 7 μποφωρ και ανωτερη θερμοκρασια τους 33 βαθμους.απο σ/κ μεχρι και τεταρτη φιανεται οτι θα καει το πελεκουδι :XXsunsmile: :XXsunsmile: :XXsunsmile:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2015 06:49 #3469 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τζαβαρας Δημητρης, Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2015 07:26 #3470 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε ολους

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τζαβαρας Δημητρης, Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.371 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection