Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

19/09/2015 10:05 #3781 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα παλικαρια και καλο σαβ/κο σε ολους!!!! :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2015 17:09 #3782 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την καλη παρεα του καφενειου και καλο σαββατοκυριακο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2015 09:21 #3783 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τζαβαρας Δημητρης, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2015 10:13 #3784 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα, στην παρεα μας. :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2015 13:30 #3785 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
το σ/κ θα ειναι ομορφο σιγουρα.η δευτερα δε ξερω τι μας επιφυλλασει :tease: γεια σας φιλοι μου :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2015 00:00 #3786 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στην παρεα!!!
Παιδια απυστευτα πραγματα!!!!!!!!!!!!!!!!!Πηγα για ψαρεμα και οταν επεστρεψα τα λαστιχα ηταν σκασμενα(ειχαν κοψη με κοφτακι της βαλβιδες απο τα πησο λαστιχα)!!!!!!

Καποιος ενοχλω αποτη φενετε...............Εμεινα εκπληκτος...ευτηχως καποια φιλαρακια ηρθαν αμεσως και βγαλαμε την βαρκα μιας και χαλαει ο καιρος σε λιγες ωρες......

Τα λαστιχα απο το τρακτερ μιας και αυτο χρισιμοποιο οταν παω για ψαρεμα στην παραλια του χωριου μου!!!
Εφερα κατι σερβους ξεναγους να μηλισουν με τον κοσμο μιας και εκει κοντα την ημερα ηταν καποιοι απο αυτους και εκαναν το μπανιο τους!!
Ελπιζω να μαζεψω πληροφοριες αυριο και μετα θα παρω το δυκανο.....τη ζηλεια ειναι αυτη ....τη κακια μπωρει να κρηβη ενας ανθρωπος.............λες και μπηκα και του πατησα το αμπελη...........εεεεε δεν θα του περ;αση οποιος και αν ειναι!!!!! :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2015 07:46 #3787 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα κ καλη εβδομαδα σε ολους τους καλους φιλους
Βασιλη προσεχε το γεγονος που αναφέρεις είναι πολύ σοβαρο για να το διαχειριστης με τον τροπο που αναφέρεις καλυτερα πρωτα να εκανες μια αναφορα - μηνυση κατά αγνωστων για το γεγονος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2015 09:44 #3788 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλήμερα σε ολους τους καλούς μου φίλους και καλή εβδομάδα.

Βασίλη καλημέρα
Επειδή έχω ζήση παρόμοιες καταστάσεις σε παρακαλώ δώσε τόπο στην οργή, δεν αξίζει ειλικρινά.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2015 14:10 #3789 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα και καλη εβδομαδα σε ολα τα φιλαρακια του καφενειου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2015 14:15 #3790 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα επιτέλους έφτιαξε ο καιρός, βρέχει !rain#

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.372 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection