- Δημοσιεύσεις: 2019
- Μου αρέσει που έλαβε 3501
Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε:
loukas έγραψε: Καλησπερα παιδια.
Καινουριο προβλημα απο προχθες.
Μολις ανοιγω καποιες σελιδες μου βγαζει "οπ κατι πηγε στραβα"και δεν ξανανοιγουν.Βγαινω απο το φορουμ,ξαναμπαινω,μολις τις ξανανοιγω παλι τα ιδια.
Υ.Γ Το γραφω εδω διοτι δεν μπορω να μπω στο "προβληματα και παρατηρησεις στο νεο σαιτ 2015"
Καλησπέρα.
Δεν υπάρχει τέτοιο λάθος στο psarema.gr "οπ κατι πηγε στραβα"
Προφανώς κάποιο πρόβλημα στη σύνδεσή σου.
Με ποιο πρόγραμμα συνδέεσαι?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
loukas έγραψε:
Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε:
loukas έγραψε: Καλησπερα παιδια.
Καινουριο προβλημα απο προχθες.
Μολις ανοιγω καποιες σελιδες μου βγαζει "οπ κατι πηγε στραβα"και δεν ξανανοιγουν.Βγαινω απο το φορουμ,ξαναμπαινω,μολις τις ξανανοιγω παλι τα ιδια.
Υ.Γ Το γραφω εδω διοτι δεν μπορω να μπω στο "προβληματα και παρατηρησεις στο νεο σαιτ 2015"
Καλησπέρα.
Δεν υπάρχει τέτοιο λάθος στο psarema.gr "οπ κατι πηγε στραβα"
Προφανώς κάποιο πρόβλημα στη σύνδεσή σου.
Με ποιο πρόγραμμα συνδέεσαι?
Καλησπερα σε ολα τα φιλαρακια.
Συγνωμη που αργησα να απαντησω,αλλα ο χρονος μου ειναι ελαχιστος στο pc.
Συνδεομαι με google chrome.
Ανοιγω την σελιδα π.χ. "καθημερινες κι αποτελεσματα" και μολις παω να κατεβω προς τα κατω για να δω τα γραφομενα,μου βγαζει μια σελιδα που λεει "οπα κατι πηγε στραβα" κι απο κατω "Κατι δεν πηγε καλα με την εμφανιση αυτης της ιστοσελιδας" και μου βγαζει την επιλογη "επαναφορτωση".Βγαινω τελειως απο το σαιτ,ξαναμπαινω,παλι τα ιδια.Δεν μου το κανει σε ολες τις σελιδες,μονο σε μερικες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
nickzick έγραψε:
loukas έγραψε:
Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε:
loukas έγραψε: Καλησπερα παιδια.
Καινουριο προβλημα απο προχθες.
Μολις ανοιγω καποιες σελιδες μου βγαζει "οπ κατι πηγε στραβα"και δεν ξανανοιγουν.Βγαινω απο το φορουμ,ξαναμπαινω,μολις τις ξανανοιγω παλι τα ιδια.
Υ.Γ Το γραφω εδω διοτι δεν μπορω να μπω στο "προβληματα και παρατηρησεις στο νεο σαιτ 2015"
Καλησπέρα.
Δεν υπάρχει τέτοιο λάθος στο psarema.gr "οπ κατι πηγε στραβα"
Προφανώς κάποιο πρόβλημα στη σύνδεσή σου.
Με ποιο πρόγραμμα συνδέεσαι?
Καλησπερα σε ολα τα φιλαρακια.
Συγνωμη που αργησα να απαντησω,αλλα ο χρονος μου ειναι ελαχιστος στο pc.
Συνδεομαι με google chrome.
Ανοιγω την σελιδα π.χ. "καθημερινες κι αποτελεσματα" και μολις παω να κατεβω προς τα κατω για να δω τα γραφομενα,μου βγαζει μια σελιδα που λεει "οπα κατι πηγε στραβα" κι απο κατω "Κατι δεν πηγε καλα με την εμφανιση αυτης της ιστοσελιδας" και μου βγαζει την επιλογη "επαναφορτωση".Βγαινω τελειως απο το σαιτ,ξαναμπαινω,παλι τα ιδια.Δεν μου το κανει σε ολες τις σελιδες,μονο σε μερικες.
Καλημέρα παιδιά!
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα ξεκίνησε και σε μένα από σήμερα το πρωί!
Δεν μπορώ να μπω ούτε στο "προβληματα και παρατηρησεις στο νεο σαιτ 2015" ούτε στο "ψάρεμα στη βόρειο Ελλάδα". Ενώ εδώ μπήκα κανονικά όπως και στο εορτές.
Λες ρε Λουκά να είναι τίποτα περίεργο με το δίκτυο στην Αλεξανδρούπολη?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD