Καλησπέρα και από εμένα και εγώ έχω το δίλημμα για το βυθόμετρο θα σας ήμουν υπόχρεος αν με συμβουλεύατε για το τη να αγοράσω και έχω δει μέχρι στιγμής τρία βυθόμετρα
To ψάρεμα που θα κάνω είναι βαθιά καθετή μέχρι 150μ.Θα με ενδιέφεραν να έχουν και side vu και 3d απεικόνιση αν γίνετε
1)lowrance hds 9 live με αισθητήρα p79
2)furuno gp 1971 f με tm185
3)garmin 922xs με κουτή gcv 10 και αισθητήρα gt51
Διαβάστε περισσότερα...