Καλημέρα Γιάννη και πάλι ευχαριστώ το βιντεάκι δεν μπόρεσα να το δω δεν το ανοίγει μου γράφει ερορ 403.Αυτό που λες το μάτι το ss75 ότι δεν θα διαβάζει καλά μέχρι τα 150 μετρά; Δηλαδή θα παίζει καλύτερα στα ρηχά στα πόσα μέτρα;
Διαβάστε περισσότερα...