kosmas emmoglou απάντησε στο θέμα 'Τα πάντα για τα βυθομετρα' στο φόρουμ. 7 years ago

Καλημέρα Γιάννη και πάλι ευχαριστώ το βιντεάκι δεν μπόρεσα να το δω δεν το ανοίγει μου γράφει ερορ 403.Αυτό που λες το μάτι το ss75 ότι δεν θα διαβάζει καλά μέχρι τα 150 μετρά; Δηλαδή θα παίζει καλύτερα στα ρηχά στα πόσα μέτρα;

Διαβάστε περισσότερα...

No Internet Connection