Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

22/08/2015 11:45 #3601 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους !hot#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/08/2015 14:43 #3602 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την καλη παρεα.
Βοριαδακι και δροσια σημερα,επιτελους μετα απο αρκετο διαστημα με ζεστη.
Καλο σαββατοκυριακο σε ολους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2015 08:38 #3603 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα, στους φιλους. :give_rose:
Καλες διακοπες, φιλε Δημητρη. :beach:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2015 09:35 #3604 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε ολους τους καλους φιλους
κριμα που δεν μπορω να ανεβασω φωτο από τις διακοπες

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2015 13:09 #3605 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
!rain# γεια σας παιδια.γιατι βρε Νασο δε μπορεις?αν πας λιγο πιο κατω εκει που λεει προσθηκη αρχειου δε τις παιρνει?εκτος κι αν πρεπει να τις ανεβασεις πρωτα καπου αλλου και μετα εδω.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2015 14:06 - 23/08/2015 14:06 #3606 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2015 14:10 #3607 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
μη φανταστειτε οτι το επιασα εγω βρεθηκε στις Νηιες σε βαθος 28 μετρων,στα διχτυα ενος ψαρα.απ'οτι ειπε υπηρχε κι αλλος ενας λιγο μεγαλυτερος αλλα ξεφυγε.φοβοι υπαρχουν μηπως βρισκεται και η μανα καπου κοντα καθως απο οτι ειπαν ανηκει στην οικογενεια του λευκου καρχαρια και ειναι επιθετικα.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2015 14:42 #3608 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μπάμπης (chief7) έγραψε: μη φανταστειτε οτι το επιασα εγω βρεθηκε στις Νηιες σε βαθος 28 μετρων,στα διχτυα ενος ψαρα.απ'οτι ειπε υπηρχε κι αλλος ενας λιγο μεγαλυτερος αλλα ξεφυγε.φοβοι υπαρχουν μηπως βρισκεται και η μανα καπου κοντα καθως απο οτι ειπαν ανηκει στην οικογενεια του λευκου καρχαρια και ειναι επιθετικα.


Φίλε Μπάμπη,
Επίθεση καρχαρία σε άνθρωπο εδώ στην Ελλάδα έχει να παρατηρηθεί από τόσο παλιά που ούτε κι εγώ που είμαι μαθουσάλας (γεννήθηκα το 1948) μπορώ να θυμηθώ κάτι τέτοιο.
Αντίθετα επίθεση ... ανθρώπου σε κάποιο είδος καρχαρία, από αυτά που κυκλοφορούν στα νερά μας, συμβαίνει καθημερινά σε όλα τα μαγαζιά που σερβίρουν «γαλέο με σκορδαλιά».
Αυτού του είδους οι αναφορές μάλλον δημιουργούν λάθος εντυπώσεις και θα έλεγα ότι αντλούν θεματολογία από το έργο «Τα σαγόνια του (πλαστικού) καρχαρία» που άφησε εποχή ως θρίλερ «επιστημονικής φαντασίας»!
Ψυχραιμία ... και μην μπερδεύουμε χωρίς λόγο τα πράγματα.
Το μόνο από το οποίο κινδυνεύει όποιος κυκλοφορεί στις θάλασσές μας, είναι το ξερό του το κεφάλι, αν δηλαδή δεν έχει φροντίσει προηγουμένως να μάθει τους κανόνες με τους οποίους γίνεται αυτό, πράγμα που ισχύει άλλωστε για όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες και παντού.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2015 17:54 #3609 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Μιχαλη καλησπερα.κατ'αρχην δεν το λεω εγω οτι ειναι επιθετικος ο λευκος καρχαριας,μιας και δεν μου εχει κανει τη τιμη να συναντηθουμε,το λενε οι επιστημονες.επιθεση καρχαρια κι εγω εχω ακουσει μονο απο το συγχωρεμενο το πατερα μου,οταν ηταν νεαρος κατω στη Δραπετσωνα.απλως εγω μετεφερα την ειδηση.νασαι καλα!!

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2015 20:53 #3610 από ΜΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΜΑΝΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την παρεα. :drinks:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.447 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection