Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

17/08/2015 07:39 #3571 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε ολους τους καλου φιλους,
επιστροφη από τον παραδεισο στην πολη κ την καθημερηνοτητα αντε τωρα να ξαναμπεις σε μουντ εργασιας

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2015 08:52 #3572 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα καλή βδομάδα.
Έχω να πάω και ένα μήνα ψάρεμα γιατί δεν προλαβαίνω !bicycle_smi
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2015 09:30 #3573 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη εβδομαδα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

Υπομονη Νασο μου!Περασατε ομορφα απο το λιγο που ειδα!

Υπομονη Καλυμνιε!

Τι άλλο να πω.........

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2015 12:01 #3574 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα σε όλους τους καλούς μου φίλους

Η διακοπές δυστυχώς τελείωσαν και η επιστροφή στην καθημερινότητα είναι σκληρή αλλά δεν πειράζει
ξεκουραστήκαμε και αναζωογονηθήκαμε.

Οσο για ψάρεμα είχα την τέλεια καταστροφή , μου σπάσαμε και τα δυο καλάμια (κατά την διάρκεια της βολής)
έτσι τα ψάρια την γλύτωσαν
Κατάφερα να ψαρέψω μόνο 2 μέρες στις οποίες και έβγαλα 5 καλές μουρμούρες

Ελπίζω όλοι να είστε καλά και εύχομαι καλή συνέχεια (σε όσους κάνουν ακόμα διακοπές) και σε εμάς που επιστέψαμε καλό κουράγιο
Σύντομα θα ανεβάσω φωτογραφίες

Έστω και καθυστερημένα Χρόνια πολλά στους εορτάζοντας

ΣΗΜ
Βλέπω αρκετές και καλές αλλαγές στο site
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2015 14:08 #3575 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλώs ήρθεs φίλε Γιάννη.Δυστυχώs όλα τα καλά έχουν κάποιο τέλοs....Να είσαι πάντα καλά.

ΥΓ-Αντε να γυρίσετε όλοι για να φύγω εγώ....χαχααχχαχααχαχαχ

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2015 16:40 #3576 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Καλώs ήρθεs φίλε Γιάννη.Δυστυχώs όλα τα καλά έχουν κάποιο τέλοs....Να είσαι πάντα καλά.

ΥΓ-Αντε να γυρίσετε όλοι για να φύγω εγώ....χαχααχχαχααχαχαχ[/quot

Κ που θα ας για να εχουμε καλο ερωτημα ?
Ναι δημητρη ηταν πολύ ωραια η Μαρια εμεινε μονο 5 μερες κ για αυτό κοιτάξαμε αυτές τις μερες να τις περασουμε τελειως μαζι χωρις ψαρέματα χωρις τπτ κ μετα που εμεινα μονος εκανα κ τα ψαρεματακια μου λιγα πραγματα μην φανταστης προταιρεοτητα ηταν να ξεκουραστω μετα από 2 χρονια χωρις διακοπες από την δουλεια, καλη παρεα κ φαγητο κ πολύ ξεκουραση κ μπανια που δεν εκανα ποτε μου χαχαχαχαχ εκανα οσα δεν ειχα κανει τα τελευταια 5 χρονια


TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2015 16:46 #3577 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Μεχρι την Πάρο και την Αντίπαρο Νασο μου,μια επανάληψη των περσινων διακοπων.Θα ενημερωσω οταν ειναι...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/08/2015 07:26 #3578 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε ολους τους πρωινους φιλους του καφενε μας

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/08/2015 07:33 #3579 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολα τα παιδια.!!! :bye: :bye:
Οπου κι αν βρισκεσται να περνατε καλα!!! :give_rose: :give_rose:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/08/2015 08:11 #3580 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλη τη παρέα :XXsunsmile:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.406 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection