Ερώτηση Αγορά βυθόμετρου και GPS

12/05/2009 10:27 #51 από epikurios1
Απαντήθηκε από epikurios1 στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Προσφατα αγορασα ενα garmin oregon 200.Καλυτερες τιμες μακραν στο.www.meimaris.gr.  Epikurios

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2009 10:57 #52 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

Με άλλα λόγια μπορώ να πάω εκεί που θέλω συμβουλευόμενος τον ναυτικό μου (τυπομένο) χάρτη κι αν βρώ ψάρια να αποθηκεύσω το σημάδι στο φορητό gps (χωρίς χάρτη) ώστε όποτε θέλω να ξαναπάω στο ακριβές σημείο?


Πέτρο γειά σου.

Συνήθως Ολα τα μοντέλλα εχουν την δυνατότητα απομνημόνευσης, άσχετα απο το αν εχουν χάρτη η, όχι. Οπότε, μετά μπορείς εύκολα να έχεις το στίγμα καθώς κινείσαι και, το επιθυμητό (στην μνήμη) στίγμα, όπου φαίνεται αν πλησιάζεις και πόσο.

Για να είσαι σίγουρος όμως για την δυνατότητά του όπως επίσης και για τον τρόπο χειρισμού του, πρέπει να δείς το εγχειρίδιο χρήσης, η, να ρωτήσεις σε κατάστημα που πουλά αυτό το μοντέλλο.

Χαιρετισμούς, :bye:

Αντώνης


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2009 11:30 #53 από petros3110
Απαντήθηκε από petros3110 στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Αντώνη σε ευχαριστώ, οπότε η δουλειά μας γίνεται εφόσον έχουμε ναυτικό χάρτη για ξέρες κλπ.Γιατί κάποιος ξερόλας έμπορος μ έλεγε <<τι σημάδι στο πουθενά?>>
Οποιαδήποτε άλλη άποψη δεκτή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2009 13:56 #54 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
φΥΣΙΚΌΤΑΤΑ και γίνεται όπως λές, απλά είναι πιό κουραστικό.


                        ΣΟΣ- ΣΟΣ  ΣΟΣ

Τώρα, είδα στο ebay μιά πολύ καλή ευκαιρία για όλους, που ισχύει για 3 μέρες ακόμα. SONAR Απο Αμερική, που κοστίζει εδώ 400Ε, καμμιά 80εκεί (μεταχειρισμένο), μαζί με τα μεταφορικά.. Βεβαια μπορεί νάνεβει κιάλλο η τιμή την τελευταια στιγμή, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ss...IT&item=270387808057

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/08/2009 10:30 #55 από spyrosan
Απαντήθηκε από spyrosan στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Προσφατα αγορασα ενα βυθομετρο το FURUNO FCV 585 με 600W ματι αφου το τοποθετησα ειδα οτι σε βαθεια καθετι στα 220 μετρα εδειχνε μπαλαδες :yes:
Συμπερασμα μου καταπληκτικο Βυθομετρο :yes3:

Ο παλαβωμένος με την συρτή αφρού

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2010 17:34 #56 από sakis
Απαντήθηκε από sakis στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
FURUNO εχω και εγω !! απο τα καλυτερα που εχω δουλεψει !!! να βαλεις οποσδηποτε τη γυωση που εχει επανω για ακομα ποιο σιγουρα αποτελεσματα !!
οσο για GPS πηρα ενα απλο της garmin το mio moov 330 του εσπασα το προγραμμα και βγηκαν τα windows απο κατω και  περασα τα παντα οσο αναφορα απο χαρτες και προγραμματα !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/06/2010 16:48 #57 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

Παιδια θελω τα φωτα σας.................... 

Ψαχνω για fishfinder και ειμαι αναμεσα σε ...

--HUMMINBIRD PIRANHAMAX 160
--Garmin Fishfinder, 90 with dual Beam
--Lowrance Eagle Cuda 300

εχει κανενας καμια προταση...?

Αν γνωριζετε κατι απαντηστε στο φιλο Στεφανο.
Να ειστε καλα! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/06/2010 14:34 #58 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Καλησπερα εγω παντος δεν ειμαι ευχαριστημενος με το fishfinder 90 το σημα του χανει πολυ .
Και εχει και πολυ λανθασμενες ενδηξεις.Τυχενει να ψαρευω μπαλαδες στο 60m να εχω βγαλει 10 κιλα και να μου δειχνει σε προσομοιωση 3 -4 ψαρια απο κατω .Το πλανο μου επειδη ασχολουμε και με jigging ακριβως απο κατω και δεν το δηχνει!!!!! Κοιτα κανας φιλοσ να σου πει για τα αλλα 2 γιατι αυτο.......

Να σε καλα ,φιλικα παντα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/06/2010 15:22 #59 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Δημητρη καλησπερα. :bye:
Εγω με το FF 140 ειμαι μια χαρα!!!
Κοιτα κατι.Αν εχειs το βυθομετρο σε λειτουργια προσομοιωσηs τοτε οι ενδειξειs ειναι πλασματικεs.Το δουλευουμε σε προσομοιωση για να πειραματιστουμε και να το μαθουμε καλυτερα!Μπορειs να το δουλεψειs ετσι ακομα και στη ξηρα αφου θα σου δειξει και καλα ψαρια για να πειραματιστειs και να το μαθειs καλυτερα!Δηλαδη...
Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία προσομοίωσης
Χρησιμοποιείστε τη λειτουργία προσομοίωσης για να εξασκηθείτε και να μάθετε τη λειτουργία
του βυθομέτρου. Αν το βυθόμετρο μόλις ενεργοποιηθεί δεν εντοπίσει κάποιον αισθητήρα, τότε
αυτόματα μπαίνει σε λειτουργία προσομοίωσης.
Ενώ είναι σε λειτουργία προσομοίωσης, το βυθόμετρο παρουσιάζει μια εικόνα βυθού και
μπορείτε να το χειριστείτε σαν να είστε στο νερό. Οι μόνες επιλογές που δεν λειτουργούν είναι
της ευαισθησίας και της αυτόματης ευαισθησίας. Αν για δύο λεπτά δεν πατήσετε κανένα
κουμπί, ενώ είσαστε στη λειτουργία προσομοίωσης, τότε επανέρχονται οι προεπιλεγμένες
ρυθμίσεις.
Για να διακόψετε τη λειτουργία προσομοίωσης, απλά απενεργοποιείστε το βυθόμετρο σας.
Τωρα απο εκει και περα φανταζομαι θα εχειs κανει σωστη τοποθετηση του αισθητηριου πρυμνηs γιατι εχει μεγαλη σημασια!
Οσο αφορα την ενδειξη για τα ψαρια εγω το εχω στο...- Εμφανίζονται τα ψάρια, το βάθος τους και οι πληροφορίες περιβάλλοντος .Εχει σαν σημαδι ενα ψαρι και απο πανω σου δειχνει το βαθοs που ειναι!!!
Να εισαι καλα φιλε κοιτα αν ειναι ετσι τα πραγματα και τα ξαναλεμε!!! :give_rose: :heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/06/2010 16:16 #60 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

Παιδια θελω τα φωτα σας.................... 

Ψαχνω για fishfinder και ειμαι αναμεσα σε ...

--HUMMINBIRD PIRANHAMAX 160
--Garmin Fishfinder, 90 with dual Beam
--Lowrance Eagle Cuda 300

εχει κανενας καμια προταση...?

Αν γνωριζετε κατι απαντηστε στο φιλο Στεφανο.
Να ειστε καλα! :give_rose:

Στεφανε ποσο ειναι το μπατζετ σου?Εγω εχω το garmin 90 και θα σου ελεγα να μη το παρεις.....Αν διαθετεις γυρω στα 400ε θα σου ελεγα να δεις το μικροτερο μοντελο  της furuno.Aπλα κορυφαιο.. www.toolshouse.gr/our-shop?page=shop.pro...cturer_id=0&vmcchk=1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.206 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection