Ερώτηση Αγορά βυθόμετρου και GPS

29/01/2008 14:48 #31 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Μάκη σε ευχαριστώ πολύ :thank_you2:

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2008 16:44 #32 από volt (Βασίλης)
Απαντήθηκε από volt (Βασίλης) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Γειά σου Αλέξη,

δες και εδώ:

www.meimaris.com/SearchTool.asp?intSubID=112&Mnf=5

με καλές τιμές γενικά.



:victory:  Καλές θάλασσες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2008 17:04 #33 από volt (Βασίλης)
Απαντήθηκε από volt (Βασίλης) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Και εδώ,

δεν είναι Θεσ/νίκη αλλά πού κολλάς ?

www.net-store.gr/eshop/view_product.php?...d0adc7b52e75638eb36f



:victory:  Καλές θάλασσες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2008 17:06 #34 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Ευχαριστώ Βασίλη    :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:
θα τα ψάξω όλα

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2008 17:30 #35 από Νίκος (odyseas)
Απαντήθηκε από Νίκος (odyseas) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Μια πολυ οικονομικη λυση για οσους δεν διαθετουν χρηματα (π.χ. εγω) ειναι το ebay προσφατα αγορασα φορητο gps και βυθομετρο χωριστα και μου κοστισαν μαζι με μεταφορικα και τελωνειο 200 ευρω .

Φιλικα
Νικος

Σταματηστε τις μηχανοτρατες!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/02/2008 22:11 #36 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Κύριοι δεν καταλάβατε καλά. Πλήρωσα 1500 ευρώ αγόρασα έγχρωμο βυθόμετρο της lowrance με gps(χωρίς χάρτη) οι χάρτες κοστίζουν 250 ευρώ, με μάτι που βυθίζεται 70 εκατοστά περίπου στη θάλασσα, όποτε θέλω, βλέπω στα 500 μέτρα βάθος, και τώρα ετοιμάζομαι να το πουλήσω γιατί βγήκαν κάποια άλλα που δείχνουν τον βυθό τρισδιαστατο. Δηλαδή δείχνουν το λοφάκι, όπως είναι στην πραγματικότητα.
Εσύ φίλε μου που ζητάς τη γνώμη μας, γιατί πράγμα ενδιαφέρεσαι ;;; Εγώ θα σου προτείνω να πάρεις όποιο θέλεις αλλά να έχει τρισδιάστατη εικόνα. Δεν φαντάζεσαι τι βλέπεις μ΄αυτό.



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/02/2008 10:15 #37 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Καλά θα ήταν να διάβαζες όλες τις απαντήσεις και να μην προτρέχεις να γράψεις μια απάντηση από τον τίτλο και από το τελευταίο ποστ που διάβασες .
Σωστά αυτά που γράφεις αλλά ο τρόπος , το ύφος και η απάντηση σου δεν ταιριάζουν με τα προηγούμενα ποστ .

Υ.Γ. Τελικά αγόρασα το Magellan eXplorist 500  με τιμή 370€ και από ότι φαίνεται ( ακόμα αρχή είναι ) είναι καλό  μηχάνημα .


Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/02/2008 13:00 #38 από emmylito
Απαντήθηκε από emmylito στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

Μια πολυ οικονομικη λυση για οσους δεν διαθετουν χρηματα (π.χ. εγω) ειναι το ebay προσφατα αγορασα φορητο gps και βυθομετρο χωριστα και μου κοστισαν μαζι με μεταφορικα και τελωνειο 200 ευρω .

Φιλικα
Νικος

νίκο θα μπορούσες να μας πεις μοντέλο? και αν έχει τους χάρτες?
ευχαριστώ

διότι δεν συνεμορφώθην με τας υποδείξεις !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/02/2008 17:34 #39 από Νίκος (odyseas)
Απαντήθηκε από Νίκος (odyseas) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS
Γεια σου Γιωργο οχι δεν εχει αναλυτικο χαρτη τα μοντελα ειναι ifindergo2 to gps και
βυθομετρο το eagle cuda 168 το φορητο μαζι βεβαια με το ματι, μεχρι 70 μετρα που το δοκιμασα ειναι μια χαρα δεν ξερω αν φθανει μεχρι τα 180 που ειναι το μεγιστο του.



Φιλικα
Νικος

Σταματηστε τις μηχανοτρατες!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2008 13:05 #40 από Γιώργος Πλούμπης (george_afs)
Απαντήθηκε από Γιώργος Πλούμπης (george_afs) στο θέμα Απ: Αγορά βυθόμετρου και GPS

Κύριοι δεν καταλάβατε καλά. Πλήρωσα 1500 ευρώ αγόρασα έγχρωμο βυθόμετρο της lowrance με gps(χωρίς χάρτη) οι χάρτες κοστίζουν 250 ευρώ, με μάτι που βυθίζεται 70 εκατοστά περίπου στη θάλασσα, όποτε θέλω, βλέπω στα 500 μέτρα βάθος, και τώρα ετοιμάζομαι να το πουλήσω γιατί βγήκαν κάποια άλλα που δείχνουν τον βυθό τρισδιαστατο. Δηλαδή δείχνουν το λοφάκι, όπως είναι στην πραγματικότητα.
Εσύ φίλε μου που ζητάς τη γνώμη μας, γιατί πράγμα ενδιαφέρεσαι ;;; Εγώ θα σου προτείνω να πάρεις όποιο θέλεις αλλά να έχει τρισδιάστατη εικόνα. Δεν φαντάζεσαι τι βλέπεις μ΄αυτό.

Γιάννη, επειδή όπως έχω καταλάβει ψαρεύεις βαθιά, αυτού του είδους τα βυθόμετρα δεν νομίζω να σε βοηθήσουν. Η τρισδιάστατη απεικόνιση βουλεύει, νομίζω, μέχρι τα 45 μέτρα περίπου. Από εκει και πέρα όπως τα παλιά. Μέχρι εκεί βέβαια η εικόνα που βλέπεις (στα demo, πραγματική στην θάλασσα δεν έχω δει) είναι φοβερή.
Ψάξτο λίγο πριν κάνεις την κίνηση  :yes: :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.216 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection