Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

08/02/2018 00:13 #1916 από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απαντήθηκε από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Δεν με μπέρδεψες. Αυτό ακριβώς είχα σκοπό να κάνω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2018 12:32 #1917 από petros
Απαντήθηκε από petros στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

petros έγραψε: Το ΤΜ185Μ ποσο το πηρες απο Αμερικη; και αν πληρωσες τελωνειο και ποσο. Και εγω το περιμενω για αυτο ρωταω


Τελωνείο πλέον πληρώνουν όλοι Πέτρο!!! Υπολόγιζε 30% της αξίας του αισθητήρα και των μεταφορικών. Εγω το είχα αγοράσει από Αμερική και το είχα στειλει σε ένα φίλο μου που μένει εκει και έκεινος το πακετάρισε έβάλε μια μικρή αξια 80$ και μαζι με 60$ μεταφορικα είχα δώσει τελωνείο περιπου 40€ (δεν είμαι 100% για τα νούμερα).



εγω πηγα το πηρα σημερα τελωνειο 195€

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2018 13:28 - 08/02/2018 13:28 #1918 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

petros έγραψε:

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

petros έγραψε: Το ΤΜ185Μ ποσο το πηρες απο Αμερικη; και αν πληρωσες τελωνειο και ποσο. Και εγω το περιμενω για αυτο ρωταω


Τελωνείο πλέον πληρώνουν όλοι Πέτρο!!! Υπολόγιζε 30% της αξίας του αισθητήρα και των μεταφορικών. Εγω το είχα αγοράσει από Αμερική και το είχα στειλει σε ένα φίλο μου που μένει εκει και έκεινος το πακετάρισε έβάλε μια μικρή αξια 80$ και μαζι με 60$ μεταφορικα είχα δώσει τελωνείο περιπου 40€ (δεν είμαι 100% για τα νούμερα).



εγω πηγα το πηρα σημερα τελωνειο 195€


Καταρχήν καλορίζικο ...
Ποιο ήταν το ποσό αγοράς και τα μεταφορικά? Για να βγάλουμε το ποσοστό του τελωνείου .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2018 16:10 #1919 από petros
Απαντήθηκε από petros στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

petros έγραψε:

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

petros έγραψε: Το ΤΜ185Μ ποσο το πηρες απο Αμερικη; και αν πληρωσες τελωνειο και ποσο. Και εγω το περιμενω για αυτο ρωταω


Τελωνείο πλέον πληρώνουν όλοι Πέτρο!!! Υπολόγιζε 30% της αξίας του αισθητήρα και των μεταφορικών. Εγω το είχα αγοράσει από Αμερική και το είχα στειλει σε ένα φίλο μου που μένει εκει και έκεινος το πακετάρισε έβάλε μια μικρή αξια 80$ και μαζι με 60$ μεταφορικα είχα δώσει τελωνείο περιπου 40€ (δεν είμαι 100% για τα νούμερα).



εγω πηγα το πηρα σημερα τελωνειο 195€





Καταρχήν καλορίζικο ...
Ποιο ήταν το ποσό αγοράς και τα μεταφορικά? Για να βγάλουμε το ποσοστό του τελωνείου .



φπα + κοστος εκτελωνιστη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2018 16:12 #1920 από petros
Απαντήθηκε από petros στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

petros έγραψε:

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

petros έγραψε:

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

petros έγραψε: Το ΤΜ185Μ ποσο το πηρες απο Αμερικη; και αν πληρωσες τελωνειο και ποσο. Και εγω το περιμενω για αυτο ρωταω


Τελωνείο πλέον πληρώνουν όλοι Πέτρο!!! Υπολόγιζε 30% της αξίας του αισθητήρα και των μεταφορικών. Εγω το είχα αγοράσει από Αμερική και το είχα στειλει σε ένα φίλο μου που μένει εκει και έκεινος το πακετάρισε έβάλε μια μικρή αξια 80$ και μαζι με 60$ μεταφορικα είχα δώσει τελωνείο περιπου 40€ (δεν είμαι 100% για τα νούμερα).



εγω πηγα το πηρα σημερα τελωνειο 195€





Καταρχήν καλορίζικο ...
Ποιο ήταν το ποσό αγοράς και τα μεταφορικά? Για να βγάλουμε το ποσοστό του τελωνείου .



φπα + κοστος εκτελωνιστη


Γιαννη ποσα πιν εχει το βυσμα του tm185m;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2018 17:01 #1921 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

petros έγραψε:
Γιαννη ποσα πιν εχει το βυσμα του tm185m;


Ανάλογα την θύρα που θες να το βάλεις στο βυθόμετρο σου βγαίνει με 7pin (μπλε βύσμα) και 9pin (μαυρο βύσμα). Τα τελευταία έρχονται όλα με 9pin και χρειάζεται καλώδιο μετατροπέας (9 σε 7) για να μπορεί να μπει στην broadband θύρα του βυθομέτρου σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2018 18:27 #1922 από petros
Απαντήθηκε από petros στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

petros έγραψε:
Γιαννη ποσα πιν εχει το βυσμα του tm185m;


Ανάλογα την θύρα που θες να το βάλεις στο βυθόμετρο σου βγαίνει με 7pin (μπλε βύσμα) και 9pin (μαυρο βύσμα). Τα τελευταία έρχονται όλα με 9pin και χρειάζεται καλώδιο μετατροπέας (9 σε 7) για να μπορεί να μπει στην broadband θύρα του βυθομέτρου σου.


Στο βυθόμετρο εχει μια μαυρη θυρα 9 pin και μια μπλε 9 pin ο μετατροπέας εχει μαυρο βυσμα 5 pin και ταιριαζει και στις δυο θυρες. Αν κανω συνδεση εκτος νερου για δοκιμη υπαρχει προβλημα; η να το βαλω σε βαρελι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2018 18:58 #1923 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

petros έγραψε:

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

petros έγραψε:
Γιαννη ποσα πιν εχει το βυσμα του tm185m;


Ανάλογα την θύρα που θες να το βάλεις στο βυθόμετρο σου βγαίνει με 7pin (μπλε βύσμα) και 9pin (μαυρο βύσμα). Τα τελευταία έρχονται όλα με 9pin και χρειάζεται καλώδιο μετατροπέας (9 σε 7) για να μπορεί να μπει στην broadband θύρα του βυθομέτρου σου.


Στο βυθόμετρο εχει μια μαυρη θυρα 9 pin και μια μπλε 9 pin ο μετατροπέας εχει μαυρο βυσμα 5 pin και ταιριαζει και στις δυο θυρες. Αν κανω συνδεση εκτος νερου για δοκιμη υπαρχει προβλημα; η να το βαλω σε βαρελι;


Βάλτο σε μια λεκάνη με νερο για σίγουρα αν και 1 λεπτό δεν καίγεται το μάτι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2018 19:17 #1924 από petros
Απαντήθηκε από petros στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
θα το βαλω σε βαρελι για σιγουρια. Μηπως θυμασαι ο δικος σου ο μετατροπέας πασα πιν εχει το βυσμα του;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2018 19:38 #1925 από petros
Απαντήθηκε από petros στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
θα το βαλω σε βαρελι για σιγουρια. Μηπως θυμασαι ο δικος σου ο μετατροπέας πασα πιν εχει το βυσμα του;
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.306 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection