- Δημοσιεύσεις: 17
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:
petros έγραψε: Το ΤΜ185Μ ποσο το πηρες απο Αμερικη; και αν πληρωσες τελωνειο και ποσο. Και εγω το περιμενω για αυτο ρωταω
Τελωνείο πλέον πληρώνουν όλοι Πέτρο!!! Υπολόγιζε 30% της αξίας του αισθητήρα και των μεταφορικών. Εγω το είχα αγοράσει από Αμερική και το είχα στειλει σε ένα φίλο μου που μένει εκει και έκεινος το πακετάρισε έβάλε μια μικρή αξια 80$ και μαζι με 60$ μεταφορικα είχα δώσει τελωνείο περιπου 40€ (δεν είμαι 100% για τα νούμερα).
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
petros έγραψε:
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:
petros έγραψε: Το ΤΜ185Μ ποσο το πηρες απο Αμερικη; και αν πληρωσες τελωνειο και ποσο. Και εγω το περιμενω για αυτο ρωταω
Τελωνείο πλέον πληρώνουν όλοι Πέτρο!!! Υπολόγιζε 30% της αξίας του αισθητήρα και των μεταφορικών. Εγω το είχα αγοράσει από Αμερική και το είχα στειλει σε ένα φίλο μου που μένει εκει και έκεινος το πακετάρισε έβάλε μια μικρή αξια 80$ και μαζι με 60$ μεταφορικα είχα δώσει τελωνείο περιπου 40€ (δεν είμαι 100% για τα νούμερα).
εγω πηγα το πηρα σημερα τελωνειο 195€
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:
petros έγραψε:
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:
petros έγραψε: Το ΤΜ185Μ ποσο το πηρες απο Αμερικη; και αν πληρωσες τελωνειο και ποσο. Και εγω το περιμενω για αυτο ρωταω
Τελωνείο πλέον πληρώνουν όλοι Πέτρο!!! Υπολόγιζε 30% της αξίας του αισθητήρα και των μεταφορικών. Εγω το είχα αγοράσει από Αμερική και το είχα στειλει σε ένα φίλο μου που μένει εκει και έκεινος το πακετάρισε έβάλε μια μικρή αξια 80$ και μαζι με 60$ μεταφορικα είχα δώσει τελωνείο περιπου 40€ (δεν είμαι 100% για τα νούμερα).
εγω πηγα το πηρα σημερα τελωνειο 195€
Καταρχήν καλορίζικο ...
Ποιο ήταν το ποσό αγοράς και τα μεταφορικά? Για να βγάλουμε το ποσοστό του τελωνείου .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
petros έγραψε:
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:
petros έγραψε:
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:
petros έγραψε: Το ΤΜ185Μ ποσο το πηρες απο Αμερικη; και αν πληρωσες τελωνειο και ποσο. Και εγω το περιμενω για αυτο ρωταω
Τελωνείο πλέον πληρώνουν όλοι Πέτρο!!! Υπολόγιζε 30% της αξίας του αισθητήρα και των μεταφορικών. Εγω το είχα αγοράσει από Αμερική και το είχα στειλει σε ένα φίλο μου που μένει εκει και έκεινος το πακετάρισε έβάλε μια μικρή αξια 80$ και μαζι με 60$ μεταφορικα είχα δώσει τελωνείο περιπου 40€ (δεν είμαι 100% για τα νούμερα).
εγω πηγα το πηρα σημερα τελωνειο 195€
Καταρχήν καλορίζικο ...
Ποιο ήταν το ποσό αγοράς και τα μεταφορικά? Για να βγάλουμε το ποσοστό του τελωνείου .
φπα + κοστος εκτελωνιστη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
petros έγραψε:
Γιαννη ποσα πιν εχει το βυσμα του tm185m;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:
petros έγραψε:
Γιαννη ποσα πιν εχει το βυσμα του tm185m;
Ανάλογα την θύρα που θες να το βάλεις στο βυθόμετρο σου βγαίνει με 7pin (μπλε βύσμα) και 9pin (μαυρο βύσμα). Τα τελευταία έρχονται όλα με 9pin και χρειάζεται καλώδιο μετατροπέας (9 σε 7) για να μπορεί να μπει στην broadband θύρα του βυθομέτρου σου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
petros έγραψε:
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:
petros έγραψε:
Γιαννη ποσα πιν εχει το βυσμα του tm185m;
Ανάλογα την θύρα που θες να το βάλεις στο βυθόμετρο σου βγαίνει με 7pin (μπλε βύσμα) και 9pin (μαυρο βύσμα). Τα τελευταία έρχονται όλα με 9pin και χρειάζεται καλώδιο μετατροπέας (9 σε 7) για να μπορεί να μπει στην broadband θύρα του βυθομέτρου σου.
Στο βυθόμετρο εχει μια μαυρη θυρα 9 pin και μια μπλε 9 pin ο μετατροπέας εχει μαυρο βυσμα 5 pin και ταιριαζει και στις δυο θυρες. Αν κανω συνδεση εκτος νερου για δοκιμη υπαρχει προβλημα; η να το βαλω σε βαρελι;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD