Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

03/02/2018 20:00 #1886 από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απαντήθηκε από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ έγραψε: Γιάννη η βοήθεια σου είναι σημαντική και οι γνώσεις σου πάνω στα εργαλεία της Lowrance σπουδαίες. Επειδή και εγώ ασχολούμαι πολλά χρόνια με το αντικείμενο και έχω "επενδύσει" στα ίδια εργαλεία αναβαθμίζοντας κάθε τόσο τη "γκαρνταρόμπα" μου, προσπαθώ με δυσκολία να χωνέψω πως ένα νέο μηχάνημα (το gen3) που πήρα πριν σχεδόν 2 χρόνια είναι ακατάλληλο να δουλέψει με κάποια μάτια.
Καταρχήν νομίζω ότι δεν υπάρχει καμία ανάγκη σε μας τους ψαράδες να έχουμε ταυτόχρονα στην οθόνη μας δύο διαφορετικά μάτια. Όταν είσαι στα βαθιά θες χαμηλή και στα ρηχά υψηλή.
Εάν λοιπόν έχω πχ το ΤΜ265 (το οποίο έχει 2 καλώδια) και βάζω εναλλάξ στην μπλε είσοδο το βύσμα που κάθε φορά χρειάζομαι δεν θα βλέπω;
Γιατί πρέπει να πάρω το sonarhab το οποίο κυκλοφόρησε το 2014 και είναι παλιάς τεχνολογίας. Ακούγετε βέβαια ότι έρχεται update μαύρη θύρα.
Τέλος πάντων κακώς ψαχνόμαστε μόνοι μας τόσο πολύ, ενώ θα έπρεπε η Lowrance να έχει λύσει όλα αυτά τα θέματα με σωστή ενημέρωση. Φαίνεται το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πελάτες των λιμνών της Αμερικής και να ρίχνουν στην αγορά κάθε χρόνο νέα μηχανήματα.
Καλό Σαββατοκύριακο


Σημ. Ψάχνοντας το θέμα μπήκα στη σελίδα της airmar: www.airmar.com και στο SUPPORT - CROSS REFERENCE όπου μπορείς να δεις τι αισθητήρας μπαίνει στο κάθε βυθόμετρο και το είδος της συνδεσμολογίας. Το ΤΜ185 δεν το δίνει για κανένα Lowrance(?). Επίσης όλοι οι τύποι για carbon βγαίνουν με 9 pin.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2018 20:15 #1887 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα Παναγιώτη,
Δεν έχεις άδικο σε αυτά που λες....
Οταν λες για το ΤΜ265 εννοεις το LH (Low-High) , η γνώμη μου είναι ότι τα 1000αρια μάτια δεν κάνουν για ρηχά νερα (κατω από 100μέτρα). Θα προτιμούσα το ΤΜ150Μ.
Σχετικά με το sonarhub επειδή το έχω δοκιμάσει με ΤΜ150 η ανάλυση στην οθόνη ειναι πολύ καλύτερη από το να το έχεις συνδεμένο απευθείας στο Gen3. Φταει η αναβάθμιση 1.1 που έχει το Sonarhub (σε όλες τις άλλες αναβαθμίσεις παίζει το ιδιο με το Gen 3).
Εννοείται οτι μπορεις να αλλάζεις βυσμα ανάλογα με τα μέτρα που εισαι και τον αισθητήρα που θες.
Δυστυχώς φίλε αυτό γινόταν πάντα και όταν μιλάμε για Αμερική τα προιόντα αλλαζουν κάθε δυο χρονια (δες τι γίνεται και στα κινητα ή στους υπολογιστές).... Σήμερα που μιλάμε το Carbon 2 ειναι ήδη έτοιμο ....
Δυστυχώς χρειάζεται δοκιμές από εμας ή ανταλλαγή απόψεων με φιλους για να δούμε τι αξίζει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2018 21:04 #1888 από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απαντήθηκε από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Σε ευχαριστώ Γιάννη!!!
Ευτυχώς που βοηθάει ο καιρός στην κουβέντα. Αέρας και βροχή 2 μέρες τώρα στη Ζάκυνθο.
Η επίσκεψη μου στη σελ της airmar που έγραψα παραπάνω είναι κατατοπιστική. Υπάρχει κάποιος που να έβαλε Carbon με μάτι airmar; Πως το σύνδεσε; Γιατί η airmar προτείνει μόνο 9pin για τα carbon; Δες συνδεσμολογία για το ΤΜ275 για carbon και ΤΜ150 για gen3 στα συνημμένα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένα αρχεία.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τα δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2018 21:22 #1889 από Σπύρος (paspy)
Απαντήθηκε από Σπύρος (paspy) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλησπέρα Παναγιώτη,
 
Θα σου πω τι θα έκανα εγώ στην θέση σου ….
Καταρχήν το βυθόμετρο σου υποστηρίζει τεχνολογία chirp.
Ο Μ260 είναι καλός αισθητήρας, βέβαια για να παίξεισωστά θέλει και σωστή τοποθέτηση. Αν βλέπεις καλά στα βαθιά (για Μπαλάδες) κράτησε
τον …. Δεν θα πήγαινα στο ΤΜ260 γιατί απλά θα σου βελτίωνε πολύ λίγο την εικόνα
(με την προϋπόθεση ότι γίνει σωστή τοποθέτηση) .
Ιδανική περίπτωση θα ήταν να δώσεις το Μ260 καινα πας στο ΤΜ185Μ αλλά εκεί θα πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη (λόγω μη
εμπορικότητας του Μ260). Ο Μ260 ή ο ΤΜ260 δεν είναι για ρηχά νερα (0-100μέτρα) γιατί
έχει πολύ μικρό κώνο και βγάζει πολύ δύναμη που στο τέλος σου χαλάει την εικόνα
του βυθομέτρου.
Θα σου πρότεινα να προσθέσεις στην βάρκα σου τοΤΜ150Μ ο οποίος είναι chirp και βλέπει μια χαρά μέχριτα 120 μέτρα (και παραπάνω ανάλογα με τις συνθήκες, κυματισμός-ρεματα).
Ο ΤΜ265 και ΤΜ275 ουσιαστικά έρχονται με δυο chirp συχνότητες (νομίζω ότιέχουν κατάληξη με δυο βύσματα που βάζεις ένα κάθε φορά στην Gen 3 δεν είμαι σίγουρος όμως). Βέβαια το βυθόμετρο σου δεν μπορείνα παίξει δυο συχνότητες ταυτόχρονα (όπως και δυο μάτια ταυτόχρονα) αυτό είναι
δυνατότητα του νέου μοντέλου της Lowrance του Carbon. Η καλύτερη συχνότητα για μένα είναι η Medium έχει ωραίο κώνο (σε μοίρες11 – 16) και σε συνδυασμό με τα 1000watt (TM185M) μπορείς να δεις μέχρι τα 400μέτρα που σε ενδιαφέρει.
Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο , ότι άλλο θες εδώ είμαστε.



Η καλύτερη συχνότητα για μένα είναι η Medium
> και για μένα Γιάννη.
Μήπως θα έπρεπε να δει και το ΤΜ265LM?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2018 23:27 #1890 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ έγραψε: Σε ευχαριστώ Γιάννη!!!
Ευτυχώς που βοηθάει ο καιρός στην κουβέντα. Αέρας και βροχή 2 μέρες τώρα στη Ζάκυνθο.
Η επίσκεψη μου στη σελ της airmar που έγραψα παραπάνω είναι κατατοπιστική. Υπάρχει κάποιος που να έβαλε Carbon με μάτι airmar; Πως το σύνδεσε; Γιατί η airmar προτείνει μόνο 9pin για τα carbon; Δες συνδεσμολογία για το ΤΜ275 για carbon και ΤΜ150 για gen3 στα συνημμένα.


Καλησπέρα Παναγιώτη,
Σε carbon εχω και ΤΜ185Μ και ΤΜ150Μ και παίζει κανονικά με 9pin.
Στο Gen 3 θελει αντάπτορα που να μετατρέπει το βύσμα από 9pin σε 7pin για να παίζεις στην μπλε θύρα του Gen 3.
To 9pin είναι ουσιαστικά για να το συνδέσεις στην μαύρη θύρα του structure scan αφού στο Carbon η θύρα του structure scan μπορεί να παίξει και ένα μάτι chirp. To 7pin που συνήθως είναι και μπλε χρώματος μπαίνει στην μπλε θύρα που βάζουμε ουσιαστικά τους broadband βυθόμετρο.
Γενικά ότι μάτια έρχονται ΤΜ185Μ τον τελευταίο χρόνο (που είναι αυτό που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι στην Ελλάδα) έρχονται με μαύρο βύσμα (9Pin), λόγο carbon.
Ένας φίλος που είχε Gen 3 και έπαιζε το TM185M με μπλε βύσμα (7Pin) στο Carbon δεν του τοv διάβαζε και έκανε την παρακάτω συνδεσμολογία και του δουλεύει. Θα μπορούσε βέβαια να παρει αντάπτορα.
www.airmartechnology.com/uploads/wiringdiagrams/91_1211.pdf
Η airmar γενικά δεν έχει όλες τις συνδεσμολογίες ανεβασμένες, όταν είχα φέρει εγώ το TM185M από Αμερική ταλαιπωρήθηκα πολύ για να βρω συνδεσμολογία και τελικά το πρόβλημα μου το έλυσε ένας φίλος από την Νορβηγία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2018 23:29 #1891 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Σπύρος (paspy) έγραψε:

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλησπέρα Παναγιώτη,
 
Θα σου πω τι θα έκανα εγώ στην θέση σου ….
Καταρχήν το βυθόμετρο σου υποστηρίζει τεχνολογία chirp.
Ο Μ260 είναι καλός αισθητήρας, βέβαια για να παίξεισωστά θέλει και σωστή τοποθέτηση. Αν βλέπεις καλά στα βαθιά (για Μπαλάδες) κράτησε
τον …. Δεν θα πήγαινα στο ΤΜ260 γιατί απλά θα σου βελτίωνε πολύ λίγο την εικόνα
(με την προϋπόθεση ότι γίνει σωστή τοποθέτηση) .
Ιδανική περίπτωση θα ήταν να δώσεις το Μ260 καινα πας στο ΤΜ185Μ αλλά εκεί θα πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη (λόγω μη
εμπορικότητας του Μ260). Ο Μ260 ή ο ΤΜ260 δεν είναι για ρηχά νερα (0-100μέτρα) γιατί
έχει πολύ μικρό κώνο και βγάζει πολύ δύναμη που στο τέλος σου χαλάει την εικόνα
του βυθομέτρου.
Θα σου πρότεινα να προσθέσεις στην βάρκα σου τοΤΜ150Μ ο οποίος είναι chirp και βλέπει μια χαρά μέχριτα 120 μέτρα (και παραπάνω ανάλογα με τις συνθήκες, κυματισμός-ρεματα).
Ο ΤΜ265 και ΤΜ275 ουσιαστικά έρχονται με δυο chirp συχνότητες (νομίζω ότιέχουν κατάληξη με δυο βύσματα που βάζεις ένα κάθε φορά στην Gen 3 δεν είμαι σίγουρος όμως). Βέβαια το βυθόμετρο σου δεν μπορείνα παίξει δυο συχνότητες ταυτόχρονα (όπως και δυο μάτια ταυτόχρονα) αυτό είναι
δυνατότητα του νέου μοντέλου της Lowrance του Carbon. Η καλύτερη συχνότητα για μένα είναι η Medium έχει ωραίο κώνο (σε μοίρες11 – 16) και σε συνδυασμό με τα 1000watt (TM185M) μπορείς να δεις μέχρι τα 400μέτρα που σε ενδιαφέρει.
Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο , ότι άλλο θες εδώ είμαστε.



Η καλύτερη συχνότητα για μένα είναι η Medium
> και για μένα Γιάννη.
Μήπως θα έπρεπε να δει και το ΤΜ265LM?


Καλησπέρα Σπύρο , δεν έχω δουλέψει τον συγκεκριμένο αισθητήρα ούτε έχω δει εικόνες από αυτόν στα βαθια για να σου πω αν αξιζει. Η γνώμη μου είναι ότι στα 300-400 μέτρα θα δείξει και ο ΤΜ185Μ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2018 23:34 #1892 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Μια γενικότερη παρατήρησει επειδη έχω "ταλαιπωρηθεί" πολύ με αναβαθμίσεις , ανάλογα με το τύπο του αισθητήρα καποια αναβάθμιση μπορεί να τον παίζει καλύτερα απο μια άλλη. Οπότε όταν αλλάζετε αναβαθμίσεις (σε νεότερες) προσέξτε τις αλλαγες....
Βέβαια αυτό θέλει εμπειρια και να έχεις ώρες πάνω στην συσκευή σου για να καταλάβεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2018 08:01 #1893 από Σπύρος (paspy)
Απαντήθηκε από Σπύρος (paspy) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Παραθετω πινακακι με συγκρηση των ν λογο ματιων σε υποτιθεμενο βαθος 300 μετρα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2018 08:07 #1894 από Σπύρος (paspy)
Απαντήθηκε από Σπύρος (paspy) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Σπύρος (paspy) έγραψε: Παραθετω πινακακι με συγκρηση των ν λογο ματιων σε υποτιθεμενο βαθος 300 μετρα


και σε αλλα ενδεικτικα βαθη....
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2018 11:48 #1895 από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απαντήθηκε από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα Γιάννη
Τα προβλήματα που αντιμετώπισες εσύ και ο φίλος σου με τις συνδεσμολογίες του ΤΜ185Μ προφανώς οφείλονται στο ότι το συγκεκριμένο μάτι δεν προορίζεται για χρήση από τα Gen3 και Carbon. Η airmar το βγάζει σύμφωνα με τον κατάλογο της για Garmin με 8pin και Gemeco(?) χωρίς βύσμα.
Έχεις δει να κυκλοφορεί με 9pin; Εσύ που το έφερες από Αμερική τι βύσμα είχε; Επίσης ο αντάπτορας που κυκλοφορεί είναι από 7 σε 9 όχι το ανάποδο.
Αν μελετήσει κανείς τις συνδεσμολογίες της airmar για το ίδιο μάτι σε διαφορετικά βυθόμετρα εκεί είναι που μπερδεύεται εντελώς καθώς έχουν διαφορετικά χρώματα τα καλώδια.
Τελικά βλέπω ότι για την περίπτωση μου μόνο το ΤΜ150 βολεύει αφού βγαίνει σε 7pin (βγαίνει και σε 9pin) για Gen3.
Ο Σπύρος (γεια σου Σπύρο) προτείνει το ΤΜ275W. Αυτό έχει 2 εξόδους με 9pin η κάθε μία. Αλήθεια αυτό πως συνδέεται στο Carbon;
Η κουβέντα που έχουμε ανοίξει και είμαι σίγουρος ότι δεν κλείνει εύκολα, όπως λες Γιάννη βοηθάει τελικά με την ανταλλαγή των εμπειριών του καθενός.
Στο δικό μου το σκάφος (7μετρο Νηρεύς) είμαι αναγκασμένος να έχω 2 οθόνες (μία μέσα και μία έξω). Χρησιμοποιώ την Gen 3 μέσα και την παλαιότερη Cen 2 έξω. Όλα είναι συνδεδεμένα με ΝΜΕΑ2000 και ETHERNET, Point 1 πυξίδα, 3G Ραντάρ (δεν έβλεπα τα βράδια τίποτα μέσα από το τζάμι και βοηθάει) και autopilot (λύνει τα χέρια στις μακρινές εξορμήσεις). Ταϊζω καλά την ΤΕΧΝΑΒΑ αλλά το χόμπυ δεν έχει όρια.
Καλή Κυριακή

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.322 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection