Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

06/05/2008 12:33 #451 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

Ευχαριστω παλικαρια! Δλδ είναι σίγουρα χελιδονόψαρο? Τρώγετε σούπα?


Εξαρτάται από το μέγεθος  :this:

Γίνεται σούπα και είναι και πολύ νόστιμο αλλά αν είναι μικρό θέλει συμπλήρωμα και με άλλα ψάρια. Το όνομά σου πες μας όμως (βλ. τον Κανονισμό).

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2008 09:39 #452 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
τι ειναι?

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2008 09:46 #453 από Αργύρης (ARGY)
Απαντήθηκε από Αργύρης (ARGY) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Ευθυμη καλημερα.
Σκορπινα ειναι.Υπαρχουν καφε και κοκκινες.Προσοχη στα αγκαθια της...Ποναει...

fishermen never lie...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2008 10:00 #454 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
:ok: καλά έκανα και πρόσεξα δηλαδή. :yes:

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2008 08:46 #455 από Γρηγόρης (SpinnKiller)
Απαντήθηκε από Γρηγόρης (SpinnKiller) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Τι ειναι αυτο διοτι ακομα δεν αποφασισα ακριβως τι ειναι. Σιγουρα καπιο λιτσοειδες..Απο κοκκαλι μεχρι jack crevaile μου ειπαν οτι ειναι

οποιoυ δεν αρεσω ας με κανει ignore ;)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2008 10:48 #456 από Δημήτρης Ράκκας (odeon)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ράκκας (odeon) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Παρ' όλο που έτσι που του άνοιξες το στόμα με μπερδεύει :crazy:
μάλλον για κοκάλι το κόβω

Φεύγοντας από την παραλία φρόντισε να αφήσεις πίσω σου μόνο τα χνάρια από τις πατούσες σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2008 10:50 #457 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
κ εγώ για κοκαλι το κόβω 

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2008 11:33 #458 από Γρηγόρης (SpinnKiller)
Απαντήθηκε από Γρηγόρης (SpinnKiller) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Στα αγγλικα γνωριζεται το ονομα του? Θελω να ελεγξω το ειδος στο fish base

οποιoυ δεν αρεσω ας με κανει ignore ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2008 21:36 #459 από Γρηγόρης (SpinnKiller)
Απαντήθηκε από Γρηγόρης (SpinnKiller) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
ok blue runner jack einai

οποιoυ δεν αρεσω ας με κανει ignore ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2008 23:09 #460 από Χρήστος Κ
Απαντήθηκε από Χρήστος Κ στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
:dontknow: :eusa_think:
Το ψάρεψα σε πολύ κακοτράχαλα βράχια και σε βάθος 20 μέτρα

«έκαστος άνθρωπος δύο πήρας φέρει, την μεν έμπροσθεν την δε όπισθεν. γέμει δε κακών εκατέρα αλλ’ η έμπροσθεν αλλοτρίων γέμει η δε όπισθεν των αυτού του φέροντος. Και δια τούτο οι άνθρωποι τα μεν εαυτών κακά ουχ ορώσι τα δε αλλότρια πάνυ ακριβώς θεώνται».
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.266 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection