Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

25/10/2008 19:39 #551 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
αυτό το ψάρι ανήκει στην κατηγορία " LIONFISH "
www.richard-seaman.com/Wallpaper/Nature/...JuvenileLionfish.jpg

mainalon.net/ 

'Η Ζωή είναι σαν ένα νόμισμα. Μπορείς να το ξοδέψεις όπως θες, αλλά μόνο μια φορά!'      Lillian Dickson

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 19:46 #552 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Πληροφορίες υπάρχουν πολλές στο διαδίκτυο για το συγκεκριμένο ψάρι. Και έχει συζητηθεί και πολλές φορές και εδώ καθώς και στο παλιό psarema...

Πρόκειται για ψάρι παράσιτο που έχει μεταναστεύει από τις νότιες θάλασσες στην Μεσογειακή λεκάνη.
Όπως ο λαγοκέφαλος...

Ο γερμανός είναι ιδιαίτερα κυριαρχικό είδος και υπερασπίζεται με νύχια και με δόντια το μέρος που ζεί. Γι`αυτό όπου αναπτύσσεται, κυριολεκτικά παραγκωνίζει άλλα εγχώρια είδη...ιδίως τον σαργό...

Είναι ψάρι παμφάγο, αφού τρώει κυριολεκτικά τα πάντα.

Μορφολογικά είναι σαν διασταύρωση σαργού με σάλπα (σε μερικά μέρη τον αποκαλούν και αγριόσαλπα) και χειλούτσα. Στην ράχη του έχει ένα μεγάλο δηλητηριώδες αγκάθι, ακριβώς όπως της δράκαινας. Το τσίμπημα του είναι ιδιαίτερα σοβαρό, θα έλεγα χειρότερο από δράκαινα και σκορπιό. Σου προκαλεί πολύ πόνο, τοπικό πρήξιμο και κνησμό, που κρατάνε ώρες (ιδίως αν τσιμπηθείς από μεγάλο ψάρι). Έχουν υπάρξει και πολύ σοβαρότερες επιπτώσεις μετά από τσίμπημα γερμανού, αλλά σπάνια...Ένας από τους άτυχους είμουν και εγώ.. :yahoo:

Τα θηλυκά έχουν σκούροχρωμο δέρμα (δεν εχουν λέπια οι γερμανοί) με καφέ, γκρί και κίτρινες κηλίδες. Τα αρσενικά είναι μονόχρωμα, συνήθως χρώματος γκρί.

Ξέρω ότι μερικοί τα τρώνε...Προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει. Αλλά στο ψαροτούφεκο αν τους βρώ, δεν αφήνω κανέναν όρθιο  :treaten:. Τους έχω μισήσει για την ζημιά που κάνουν (μου έχουν χαλάσει μερικά από τα καλύτερα μου κρυφά με σαργούς) και για τον γολγοθά που τράβηξα μετά το τσίμπημα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 08:39 #553 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
χε χε ελα γιαννη και παλι σε ευχαριστω για της πληροφοριες... θα της προωθησω στον ενδιαφερομενο... τελικα καλο θα ηταν να εγραφες ενα topic με μεταλαγμενα και καινουργια ψαρια στης ελληνικες θαλασσες θα ηταν πολυ καλο και χρισιμο δεν ξερω αν ειδη υπαρχη... regards andreas xxxxxxxxxx

My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 08:58 #554 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
αν και ψαχνοντας στο internet τωρα; με το ονομα γερμανος δεν μου φενονται να μιαζουν... καθολου. και δεν αναφερουν πουθενα οτι αλλαζει χρωμα ...... εχω καποιες αμφιβολιες τωρα..... χε χε αυτα τα ψαρια... αντε να βρης ακρη........ χχχ regards andreas

My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 11:12 #555 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Ο γερμανός δεν αλλάζει χρώμα...Αν το λες αυτό λόγο της δεύτερης φώτο, όπου το ψάρι φαίνεται κόκκινο, αυτό κάνει μπάμ από χιλιόμετρα ότι είναι χρωματισμένο με photoshop... :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 11:48 #556 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
ελα γιαννη εχει γουστο  να το εχει κανει ο ιδιος και να με ρωταει τι ειναι ... δεν το σκεφτικα ετσι και το εβαλα εδω μπας και ξερει κανεις τι ειναι.. τωρα που το λες τα εβαλα το ενα πανω στο αλλο στο photoshop σε μεγενθυση και βλεπω οτι ειναι ακριβως ομοιες φωτος εκτος απο το χρωμα ,,πραγμα απιθανο εφοσον  θα υπαρχει σιγουρα μετακινησι του φακου (καμερας)  μεσα στο νερο....μεχρι που το αναφερωμενο ψαρι αλλαξε χρωμα ... βρε τον κατεργαρη κατσε να τον δω... απο κοντα... χε χε  μαλλον με δουλευη.. πολυ σωστα σκεφτηκες.... δεν το πιστευω .. και παλι thanks regards andreas xxx

My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2008 14:44 #557 από ΓΙΑΝΝΗΣ 31
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ 31 στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

αν και ψαχνοντας στο internet τωρα; με το ονομα γερμανος δεν μου φενονται να μιαζουν... καθολου. και δεν αναφερουν πουθενα οτι αλλαζει χρωμα ...... εχω καποιες αμφιβολιες τωρα..... χε χε αυτα τα ψαρια... αντε να βρης ακρη........ χχχ regards andreas

Η φωτο 3 ποιστευω ειναι ιδος σκορπιου για τα αλλα δυο ειδι ψαριων θα σου πω ποιο μετα

ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/10/2008 08:48 #558 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
ελα γιαννη οχι η φωτο 3 ειναι μια απο αυτες που σου εδειξα στην αρχη..... σε μεγενθυση αυτο ειναι που αναρωτιεμαι τι ψαρι ειναι.. regard andreas

My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2008 01:36 #559 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Αυτο ειναι χειλου??
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2008 02:50 #560 από Αντώνης (akiriazides)
Απαντήθηκε από Αντώνης (akiriazides) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
ναι!

Ζήσε όσο καλύτερα μπορείς το ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να σκέφτεσαι το τόσο σκοτεινό και αβέβαιο ΑΥΡΙΟ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.254 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection